הדפסת ספר מתכונים

טעמי המטבח הנפלאים, הריחות המשוגעים שיוצאים מהמטבח, הינם הרגעים והזכרונות היפים ביותר שנזכור מימינו בבית עם ההורים. בעבר, התהליך יצירת ספר שכזה, היה מסורבל ומורכב, אבל בסדר צלם הדפסת ספר מתכונים הינו הליך פשוט ומהיר!

דוגמא הדפסת ספר מתכונים

עיצוב ספר מתכונים בפשטות ובקלות

גם היום, למרות הטכנולוגיות הקיימות, אנשים שמבשלים עדיין נוטים לכתוב את המתכונים שלהם במחברות ואף על דפי נייר ישנים ומלוכלכים ברוטב :). במיוחד הבשלנים שהם וטכנולוגיה זה עולם אחר, נוטים לכתוב את המתכונים בצורה כזאת. מה אם הייתם יכולים לשמר את מחברת המתכונים הטעימים של האנשים שאתם אוהבים  ולהדפיסם על ספר מתכונים מעוצב אשר יוקדש אישית עבורם? הלא זאת תהיה מתנה נפלאה?

בעבר עיצוב ספר היה פרויקט מורכב: העיצוב, הכנת החומרים וההדפסה היקרה הקשו על הוצאת הספר במהדורה המשפחתית המצומצמת. כיום המצב שונה לחלוטין, כל אדם יכול להדפיס ספר בעיצוב אישי בכמויות בודדות ובמחיר סביר. לא רק הדפוס, גם פרויקט העיצוב הפך לעניין פשוט וקל אשר ניתן לביצוע מהמחשב הפרטי שלו שבביתו. כך הפכה הדפסת ספר מתכונים בעיצוב אישי למשימה קלה ונגישה לכולם.

הדפסה מהמחשב בבית

הרגעים בהם צולמו כל הארוחות החגיגיות, הישיבות ביחד של כל המשפחה לארוחת צהריים משפחתית מהנה ומצחיקה, נשמרו להן במחשב ולא נעשה בהן שימוש כלל. עיצוב ספר מתכונים אישי, יכול להכיל את התמונות האלו ולעשות בהן שימוש הולם. בנוסף לתמונות אפשר להוסיף סיפור קצר מהרגעים הנפלאים ולהקדיש את הספר לאנשים שאתם אוהבים. אז יש לכם תמונות מהרגעים היפים ביחד? תוכלו לשלוח אותן אלינו בקובץ המצורף שאתם מעלים לאתרינו.

בין אם אתם חובבי בישול בעצמכם, ובין אם אתם רוצים להוריש את הטעם המיוחד של בישולי המשפחה לילדכם – הדפסת ספר מתכונים מעוצב יכול להיות דבר נפלא. פשוט אוספים את כל המתכונים המוצלחים ביותר, אלו שהייתם רוצים לאכול מהם שוב ושוב.

מגדירים את המתכונים לפי נושאים, או לפי דירוג, ואפשר גם פשוט לפי אלף-בית.

נכנסים לאתר האונליין שלנו  – http://www.click2print.co.il/

בוחרים באפשרות של “הדפסת ספרים”.

בוחרים את פורמט הספר שתרצו בו (כריכה קשה/רכה, גודל, וכו’).

כעת מעלים את התכנים, מתכונים ותמונות. אפשר להוסיף תמונות של המשפחה – רגעים חשובים ויקרים ללבכם, או תמונות של דורות אחורה שתרצו לזכור ושילדכם ונכדיכם יכירו. מסדרים את התמונות, המתכונים, ההערות ושאר האלמנטים.

כעת כל שנשאר הוא להזמין את הדפסת ספר המתכונים האישי שלכם, לבחור את כמות העותקים, וזהו.

מחפשים מתנה מקסימה לבני המשפחה או דרך נפלאה להנציח את טעמי הבישול המסורתיים בביתכם? לאחר 50 שנות ניסיון, בסדר צלם הדפסנו אלפי ספרי מתכונים מעוצבים אישית ויש לנו ניסיון רב בתחום.

נשמח לשמוע מכם ולעזור לכם לעצב את הספר בדיוק כמו שאתם רואים אותו בראשכם ולעזור לכם להביא את המתנה היפה ביותר לאנשים שאתם אוהבים. הדפסת ספר מתכונים אישי משלכם היא בדיוק מה שאתם מחפשים. דפוס “סדר צלם” הופך את תהליך הדפוס לפשוט וקל מאי-פעם, ולכל שאלה תמיד אפשר ליצור קשר טלפוני במספר 03-6393988.

להזמנה אונליין
של מוצרים מודפסים

לקבלת הצעת מחיר
למוצרי דפוס

אודות דפוס סדר צלם

סדר צלם הינו בית דפוס הממוקם בתל אביב ובין הותיקים בישראל, שהוקם בשנת 1961 ומאז מספק שירותי דפוס לאלפי לקוחות מרוצים. השם סדר צלם יכול להישמע קצת מוזר ולא מובן במיוחד לצעירים, אולם הוותיקים שבנינו יודעים שמקור השם מגיע מהמילה "סדר" שמתארת הליך הכנה לדפוס של פעם.

סדר צלם מה זה?

עוד לפני שהיו מדפסות, ייצרו מכונה בשם סדר צלם, השם הלועזי VARITYPER שמחירה היה אז עשרות אלפי דולרים, המכונה שימשה כמו המדפסות של היום, רק שבצורה הרבה יותר מסורבלת קשה ויקרה, שיודעת לפענח את החורים שהיו על גבי הסרט, ולהפוך אותם לטקסט, החורים למעשה הם סימני הדפוס שהוקלדו, סימנים שנראים כמו כתב ברייל על סרט בצבע צהוב, עיגולים במגוון גדלים ומרחקים, ואז הופכת את הסימנים לחומר מודפס על גבי ברומייד, ברומייד הוא סוג של נייר צילום שעליו היה מודפס הטקסט ואת הטקסט הזה היו ממוקמים על גבי הנייר שרוצים להדפיס

עבודה בבית דפוס

המלצות

יתרונות

שירות

אנו מעניקים ייעוץ והכוונה לכל העבודות, מלווים את הלקוחות בכל שלב של העבודה, תוך פיקוח קפדני על איכות המוצר

זמני אספקה

ביצוע מהיר ואיכותי ללא פשרות, פתרונות בזמן אמת, ומשלוחים לכל הארץ עד בית הלקוח.

מחיר

שואפים למצויינות באיכות המוצר ללא פשרות על חשבון המחיר, אצלנו המחירים אטרקטיביים ותחרותיים.

One stop shop

דפוס סדר צלם מעניקים מטריה רחבה של מוצרי דפוס, כמו כן הדפסות על מוצרים קשיחים וכל מוצרי הפירסום בצבע מלא

דילוג לתוכן