הדפסת ספרים אישיים – איך עושים זאת?

הדפסת ספרים אישיים

הדפסת ספרים אישיים

כיום, בעידן הדיגיטלי, הדפסת ספר אישי פרי עטכם אינו דבר מורכב.  עלויות ההדפסה אינן גבוהות כפי שהיו לפני מספר שנים, וישנן אפשרויות הדפסה איכותיות אשר עלותן נוחה יותר מאי-פעם. גם העבודה מסביב לדפוס, למשל העיצוב או העימוד, עבודה שפעם הייתה יקרה ומורכבת יחסית, כיום ניתן לעשותה בפשטות רבה יותר וגם בעלות נמוכה יחסית. הדבר המורכב היה ונשאר שיווק של הספר ומכירתו, אך ללא ספק ה”גשר הארוך” של הדפסת הספר התקצר מאוד והפך לנגיש ופשוט. 

הדפסת ספר אישי מבלי לקום מהספה בבית

דפוס “סדר צלם” מציג בפניכם את האפשרות לעצב, לעמד ולהדפיס את הספר שלכם מבלי לקום מהספה בבית. כל שצריך הוא מחשב נגיש עם חיבור אינטרנט, מעט סבלנות וידע בסיסי במחשבים, וכמובן החשוב מכל – המלל של הספר שלכם.

לאחר שסיימתם לעצב ולעמד את הספר שלכם, תוכלו לשלוח אותו ישירות לדפוס בלחיצת עכבר תוך בחירת כמות העותקים שתרצו בה. בעבר עלויות הדפוס לא אפשרו להדפיס עותקים בודדים, אך כיום תוכלו להדפיס את הספר שלכם בכמות של יחידות בודדות ללא כל קושי. הדפסת ספרים אישיים הפכה לעניין פשוט, נגיש ונוח אשר כל אדם יכול לעשות.

הצעד הראשון לפני הפצה ושיווק ספרים אישיים

לא כולם בוחרים להפיץ ולשווק את הספר שלהם בחנויות הספרים. ישנם רבים הבוחרים בהדפסת ספר אישי להפצה עצמית, דרך אתר באינטרנט, רק לבני המשפחה וחברים, או רק לאנשים נבחרים כמתנה אישית. אם בכל זאת אתם בוחרים להפיץ לחנויות הספרים, קחו בחשבון כי אין זה עניין פשוט והתחרות רבה ולא פשוטה בתחום זה.

כדאי לקרוא ולהעמיק את הידע שלכם בתחום לפני שתקפצו למים, ולכן דפוס “סדר צלם”, המספק שירות דפוס באיכות גבוהה כבר למעלה מ-50 שנה, פרסמו מאמר על שיווק והפצת ספרים באופן עצמאי (קראו כאן). זכרו כי עם קצת רצון ונחישות, אמונה והתמדה, אולי גם אתם תוכלו להוציא ספר משלכם.

מוזמנים לשתף את הפוסטים »

דילוג לתוכן