הדפסת לוחות שנה

את לוחות השנה המעוצבים אישית רובנו מכירים דרך חברות הביטוח, אשר היו נוהגות לחלק או לשלוח בדואר כמתנה ללקוחות בכל תחילת שנה. בתי עסק רבים עדיין נוהגים מידי שנה להדפיס לוח שנה מעוצב בהתאם לרוח העסק, בין אם לצרכי העובדים או כמתנה ללקוחותיהם. סדר צלם מספק הדפסת לוחות שנה בגדלים וסגנונות שונים בהתאם ללקוח.

הדפסת לוחות שנה

כיום, מעגל הלקוחות שמזמינים הדפסת לוחות שנה אישיים גדלה משמעותית. זוהי כבר לא נחלתם של בתי עסק גדולים בלבד: מחירי הדפוס ירדו, העיצוב האישי הפך קל מתמיד, וכיום ניתן להדפיס בכמויות קטנות של יחידות בודדות בעלות נוחה. כך החלו להדפיס לוחות שנה מעוצבים אישית גם גני ילדים או בתי ספר כמתנה לילדים, מוסדות שונים, בתי עסק קטנים וגם לקוחות פרטיים שרוצים לציין אירוע משפחתי ולהזמין לוחות שנה.

לוח שנה בעיצוב אישי על פי טעמכם

בין אם אתם אוהבים את העיצוב הקלאסי על נייר איכותי בגודל A4 או A3, ובין אם תעדיפו לוח שנה משולש אשר עומד על שולחן – כיום ניתן לעצב כמעט כל לוח שנה כפרי דמיונכם. תוכלו להוסיף תמונות שלכם או של אהובכם, תמונות אווירה על פי נושאים, לעצב לוח שנה עברי או לועזי, לבחור את פלטת הצבעים, ואפילו את חומר הגלם ממנו מודפס לוח השנה שלכם.
ניתן להעביר את מלאכת העיצוב למעצב מקצועי (בתמורת תשלום נוסף) יחד עם זאת רוב האנשים מחפשים משהו פשוט יותר להכנה, משהו שיוכלו להכין לבד באופן אישי וייחודי, ולחסוך את ההוצאה הנוספת על מעצבים כאשר אין באמת צורך בהדפסת לוחות שנה לצרכים מסחריים או עסקיים.

הדפסת לוחות שנה שולחניים

לוחות שנה עם הלוגו של החברה הינם מתנה נפלאה והזדמנות לשווק את העסק מבלי לעשות הרבה. בעזרת המסר השיווקי ומגוון העיצובים וצבעים הנוספים, איכות הלוחות השנה לקוחותיכם ועובדיכם יהיו מרוצים וישמחו להשתמש בו לקביעת פגישות, תזכורות ועוד. כאשר הלוח שנה מוצג על השולחן, למעשה הוא יותר מזמין לשימוש והחשיפה אליו ואל החברה שלכם תגדל בעקבות כך. בין אם אתם משרד קטן ואותנטי ובין אם אתם חברה גדולה אשר רוצה לפנק את עובדיה ולקוחותיה בלוחות שנה שולחניים. סדר צלם יוכל להדפיס זאת עבורכם במחיר אטרקטיבי ולייעץ לכם עבור ההדפסת לוח השנה שולחני המתאימה ביותר עבורכם. השירות שלנו ניתן בצורה מיטבית בין אם אתם מעונייים להדפיס 10 יחידת ובין אם אתם מעוניינים להדפיס 1000 יחידות

הדפסת לוחות שנה מבלי לצאת מהבית

דפוס “סדר צלם” מקל עליכם. אם תרצו לעצב את לוח השנה לבדכם, מהמחשב הביתי או הנייד, כל מה שאתם צריכים הוא לבחור את התמונות שתרצו לעשות בהם שימוש בלוח השנה ולשלוח לנו, אנחנו כבר נדע מה לעשות מכאן.
באמצעות תוכנה אינטרנט ייעודית לעיצוב לקראת דפוס, תוכלו לבחור בין שני גדלים סטנדרטיים של לוחות שנה (A4 או A3), ואת העיצוב הבסיסי שתרצו בו מבין מבחר אפשרויות. לאחר מכן, תוכלו להזין את התמונות והמלל שתרצו בכל עמוד ועמוד של לוח השנה, לראות דוגמת הדפסת לוחות שנה וירטואלית בסוף העיצוב, ולבסוף גם לשלוח הכול אל בית הדפוס בלחיצת עכבר קטנה. לא צריך להדפיס כמות גדולה של עותקים, תוכלו לבחור אפילו יחידות בודדות – וכל זאת בעלות נוחה לכל כיס.

ברגע שאנו מתחילים לגשת לסוף השנה ולהתכונן לשנה הבאה, לוח השנה הופך לכלי חיוני לניהול הזמן והתוכניות השוטפות שלנו. הדפסת לוחות שנה יכולה להיות משימה קלה ופשוטה, אבל זה דורש מומחיות וידע עמוק כדי להיות בטוחים שהתוצאות יהיו ברמה הגבוהה ביותר.
כדי להבטיח תוצאות איכותיות ומקצועיות בהדפסת לוחות שנה, חשוב לקחת בחשבון את הנתונים הבאים:

  1. עיצוב ואסתטיקה – לוח השנה הוא כלי חשוב לצרכי השיווק והפרסום, כך שעיצובו חשוב להצלחת הפרויקט. הלוח צריך להיות נעים לעין ולהיות נוח לקריאה ולשימוש.

בכל שנה, לוחות השנה הם חלק בלתי נפרד מחיינו, משמשים ככלי לניהול הזמן והתוכניות, ומהווים פריט מתנה פופולרי ואסטטי. לוחות השנה ניתנים לצריבה אישית עם לוגו, מידע ומבצעים מיוחדים של העסקים והארגונים. הדפסת לוחות השנה יכולה להיות משימה קלה ופשוטה, אבל זה דורש מומחיות וידע עמוק כדי להיות בטוחים שהתוצאות יהיו ברמה הגבוהה ביותר.
לפני שאנו מתחילים לדפוס את לוחות השנה, חשוב לקחת בחשבון את הנתונים הבאים:
עיצוב ואסתטיקה – לוח השנה הוא כלי חשוב לצרכי השיווק והפרסום, כך שעיצובו חשוב להצלחת הפרויקט. הלוח צריך להיות נעים לעין ולהיות נוח לקריאה ולשימוש. עיצוב הלוח צריך להתאים למטרות הפרסום ולהיות בסגנון של העסק או הארגון המדפיס.
איכות הדפסה – חשוב לוודא שלוחות השנה מודפסים באיכות גבוהה כדי להבטיח שהטקסט והתמונות מודפסים בצורה חדה וברורה.

מדוע חשוב לוחות שנה ממותגים?

הדפסת לוחות שנה עבור העסק שלך היא דרך מצוינת לפרסם את העסק שלך ולשמור על המותג שלך בראש עבור הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלך לאורך כל השנה. 

לוח שנה מעוצב יכול להיות כלי שיווקי רב עוצמה שלא רק עוזר לאנשים לזכור תאריכים ואירועים חשובים, אלא גם מחזק את המותג והמסרים שלך. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לשקול הדפסת יומנים עבור העסק שלכם: 
שיווק חסכוני: הדפסת לוחות שנה היא דרך חסכונית לשווק את העסק שלכם. לוחות שנה הם זולים לייצור, והם מספקים נראות לאורך זמן למותג שלך. בכל פעם שמישהו ישתמש ביומן שלך, הוא ייזכר בעסק שלך. 
חיזוק מותג: לוחות שנה הם דרך מצוינת לחזק את המותג שלכם. אתם יכולים להשתמש בלוח השנה שלך כדי להציג את המוצרים, השירותים או ההישגים שלך, ולהדגיש את הערכים והייעוד של החברה שלך. על ידי שילוב הלוגו, הצבעים והמסרים שלך בעיצוב לוח השנה שלכם, אתם יכולים ליצור חווית מותג מגובשת שמחזקת את ההכרה והנאמנות של המותג. 
נאמנות מוגברת של לקוחות: מתן יומן ללקוחות שלך הוא דרך מצוינת להראות להם שאתה מעריך את העסק שלהם. אנשים מעריכים מתנות שימושיות, ולוח שנה הוא משהו שהם יכולים להשתמש בו כל יום. על ידי מתן משהו שהם יכולים להשתמש בו וליהנות ממנו, אתה יכול לבנות קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלך ולהגביר את נאמנות הלקוחות. חשיפה מוגברת: לוחות שנה הם דרך מצוינת להגדיל את החשיפה לעסק שלכם. 
אם הלקוחות שלכם מציגים את היומן שלכם בבית או במשרד, זה ייראה על ידי החברים, המשפחה והקולגות שלהם, מה שיכול לעזור ליצור לידים והפניות חדשות. התאמה אישית: הדפסת לוחות שנה מאפשרת לכם להתאים אישית את ההודעות וההצעות שלך ללקוחות שלכם. 
אתם יכולים לכלול מבצעים מיוחדים, קופונים או מבצעים המותאמים לתחומי העניין של קהל היעד שלך. בסך הכל, הדפסת לוחות שנה לעסק שלכם יכולה להיות כלי שיווקי רב עוצמה שעוזר להגביר את הכרת המותג, נאמנות הלקוחות והחשיפה. 
עם העיצוב והמסרים הנכונים, לוח שנה יכול להיות דרך יעילה לשמור על העסק שלך בראש כל השנה. לגבי כמה זה יעזור לפרסם את העסק שלך, זה בסופו של דבר תלוי ביעדים העסקיים הספציפיים שלך ובקהל היעד. עם זאת, מחקרים הראו שלמוצרי קידום מכירות כמו לוחות שנה יש שיעור זכירה גבוה ויכולים להגביר משמעותית את המודעות למותג ואת נאמנות הלקוחות. 

ניתן להתאים אישית לוחות שנה כך שישקפו את הסגנון והמסר של המותג שלך. אתם יכולים לבחור את הצבעים, התמונות והגופנים המייצגים בצורה הטובה ביותר את העסק שלכם ולהציג את המוצרים או השירותים שלכם. 

זה יכול לעזור ליצור זהות מותג חזקה ולהפוך את העסק שלכם לבלתי נשכח ללקוחות. יתר על כן, ניתן להפיץ לוחות שנה למגוון רחב של אנשים, כולל לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאליים ושותפים עסקיים. אתה יכול להשתמש בהם כפריטי קידום מכירות בתערוכות, אירועים וכנסים, או שאתה יכול לשלוח אותם בדואר לקהל הלקוחות או לקהל היעד שלכם. 

זה יכול לעזור לייצר לידים חדשים ולהגביר את נאמנות הלקוחות. לבסוף, הדפסת לוחות שנה היא אסטרטגיית שיווק משתלמת, במיוחד אם אתם מזמינים אותם בכמויות גדולות. העלות ליחידה יורדת ככל שהכמות גדלה, כך שתוכל לקבל הרבה פרסומות תמורת הכסף שלך. בנוסף, לוחות שנה הם בעלי חיי מדף ארוכים, כך שתוכל להשתמש בהם כפריט קידום מכירות למשך מספר שנים. 

במונחים של כמה הדפסת לוחות שנה יכולה לעזור לפרסם את העסק שלכם, זה באמת תלוי באיכות של לוח השנה ועד כמה הוא מייצג את המותג שלכם. 
אם לוח השנה מעוצב היטב, מושך ויזואלית ושימושי, הוא יכול לעזור ליצור רושם חיובי של העסק שלכם ולהגביר את המודעות למותג. עם זאת, אם לוח השנה מעוצב בצורה גרועה או באיכות נמוכה, זה עלול להשפיע הפוך ולפגוע במוניטין המותג שלכם. 
בסך הכל, הדפסת לוחות שנה לעסק שלכם יכולה להיות השקעה שיווקית חכמה המציעה יתרונות רבים, כולל חשיפה מוגברת למותג, נאמנות לקוחות וחסכוניות. רק דאגו להקדיש זמן לעיצוב לוח שנה איכותי המשקף במדויק את המותג שלכם ופונה לקהל היעד שלכם.

להזמנה אונליין
של מוצרים מודפסים

לקבלת הצעת מחיר
למוצרי דפוס

אודות דפוס סדר צלם

סדר צלם הינו בית דפוס הממוקם בתל אביב ובין הותיקים בישראל, שהוקם בשנת 1961 ומאז מספק שירותי דפוס לאלפי לקוחות מרוצים. השם סדר צלם יכול להישמע קצת מוזר ולא מובן במיוחד לצעירים, אולם הוותיקים שבנינו יודעים שמקור השם מגיע מהמילה "סדר" שמתארת הליך הכנה לדפוס של פעם.

סדר צלם מה זה?

עוד לפני שהיו מדפסות, ייצרו מכונה בשם סדר צלם, השם הלועזי VARITYPER שמחירה היה אז עשרות אלפי דולרים, המכונה שימשה כמו המדפסות של היום, רק שבצורה הרבה יותר מסורבלת קשה ויקרה, שיודעת לפענח את החורים שהיו על גבי הסרט, ולהפוך אותם לטקסט, החורים למעשה הם סימני הדפוס שהוקלדו, סימנים שנראים כמו כתב ברייל על סרט בצבע צהוב, עיגולים במגוון גדלים ומרחקים, ואז הופכת את הסימנים לחומר מודפס על גבי ברומייד, ברומייד הוא סוג של נייר צילום שעליו היה מודפס הטקסט ואת הטקסט הזה היו ממוקמים על גבי הנייר שרוצים להדפיס

עבודה בבית דפוס

המלצות

יתרונות

שירות

אנו מעניקים ייעוץ והכוונה לכל העבודות, מלווים את הלקוחות בכל שלב של העבודה, תוך פיקוח קפדני על איכות המוצר

זמני אספקה

ביצוע מהיר ואיכותי ללא פשרות, פתרונות בזמן אמת, ומשלוחים לכל הארץ עד בית הלקוח.

מחיר

שואפים למצויינות באיכות המוצר ללא פשרות על חשבון המחיר, אצלנו המחירים אטרקטיביים ותחרותיים.

One stop shop

דפוס סדר צלם מעניקים מטריה רחבה של מוצרי דפוס, כמו כן הדפסות על מוצרים קשיחים וכל מוצרי הפירסום בצבע מלא

דילוג לתוכן